17 Haz 2013

Limonlu cupcake

Blogumun dogum gununde yaptigim limonlu cupcake tarifimi paylasiyorum... Tadi muhtesem oldu... Sade cupcake, icinde limonlu krem dolgulu... Tam yazlik bir tat...


Gerekli malzemeler:

- 150 gr seker185 gr un
- 115 gr tereyagi (oda sicakliginda)
- 195 ml sut
- 1 - 1,5 paket seker vanilin
- 1 yumurta, ve 1 yumurtanin sarisi
- 6 gr kabartma tozu


Ust icin:

2 yumurtanin aki ve 2-3 corba kasigi seker (size bagli - cok tatli isterseniz daha cok koyabilirsiniz)

Hazirlanisi:

Butun malzemeleri karistirin ve kek kaliplarina koyun. 175-180 derecede kizarana kadar pisirin...

Kek pistikten sonra sogumaya birakin. Soguk olduktan sonra kekin icinde kucuk bir delik acin ve limonlu kremayi koyun. (limonlu kremaniz yoksa recel da kullanabilirsiniz).


18 yorum:

  1. ellerine sağlık :D

    ayyyyy :D canım çekti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim. Gel sana da yaparim :)

      Sil
  2. Nefffiiiisssssss olmuşşşşş!!!!
    Ellerine sağlık Julia'cım:))
    Sevgiler canım, Pırıl.

    YanıtlaSil
  3. Of Offf ellerine sağlık nefis görünüyor. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  4. Juliacım bu nasıl bir güzelliktir,ellerine sağlık canım..sevgilerimle Nurşen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Nursen ablacim. O senin guzelligin :) Sevgiler...

      Sil
  5. Merhabalar,

    Kalip olarak ne kullaniyorsunuz. Ben silikon ve kagit aldim ama basarili olamadim acikcasi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Bu cupcake icin kagit kullandim ve kagitlari teflon kek kalibinin icine koydum. Ama kagitlar kaliteli olmazsa yapisiyor ve sonra kek ordan cikmiyor :)))

      Sil
  6. cupcake mi dedi biri:) Çok severim ellerine sağlık. bloğunun doğum günü kutlu olsun bu arada. Daha nice yıllara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim :) Cupcake mi seviyorsun...bak bu harika ;) Sevgiler...

      Sil
  7. Muhteşem görünüyorlar. Üzerine sadece yumurta akını ve şekeri çırpıp mı sürdün Julia'cım? Başka bir işlem yaptın mı yoksa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim. O gun bize misafir geldi - o da pismemis yumurta akini sevmiyor. Onun icin cirpmadan once biraz buharda cirparak 2-3 dakika pisirdim yumurta akini :) O zaman pismemis yumurtanin kokusu biraz gidiyor

      Sil
  8. mis mis harıka gorunuyor julıa ellerın dert gormesın

    YanıtlaSil
  9. Cupcake Hastası29 Haziran 2013 00:24

    Çok güzel görünüyorlar cupcake yapmayı denemiştim ama başaramamıştım bir daha denerim artık :)Elinze sağlık

    YanıtlaSil
  10. Çok lezzetliler ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil