15 Şub 2013

Ve.... Çikolatalı pasta...

Sevgililer gunu icin hazirladigim pasta karsinizda :)

Soz verdigim gibi tarifini paylasiyorum sizinle. Tum pastayi burdan bakabilirsiniz. Inanilmaz cok kalori var ama tadina bakarken hersey unutuyorsunuz :)))


Gerekli malzeme:
  • 200 gr un
  • 200 gr seker
  • 1 cay kasigi kabartma tozu
  • 1/2 cay kasigi karbonat
  • seker vanilin (1 paket)
  • 150 gr suzme yogurt (sourcream)
  • 150 gr tereyagi (oda sicakliginda)
  • 80 gr kakao
  • 2 yumurta
Hazirlanisi:

Hazir olun... Bu kadar pratik bir pasta gormediniz :)

Butun malzemeleri derin bir kaba alin ve mikserle karistirin... Pasta kalibina alip firina koyun...

180 derecede 30-40 dk pisirin...

Pistikten sonra pastayi sogutun. Iyice soguduktan sonra ortadan kesin.


Icine sevdiginiz bir krema koyun (bu sefer az zamanim vardi ugrasamadim ve hazir Dr. Oetker dolgu kremayi kullandim). Uzerine de glazur doktum...

Hepsi bu kadar... Cok cabuk oluyor ama tadi mukemmel... Kayinbabam parmaklari yiyecekti, kayinalidem pastanin tadindan kendini kaybetti, esimi de kac kere buzdolabindan pasta alirken yakaladim :))) Mutlaka deneyin... Afiyet olsun...


17 yorum:

  1. Juliacım, harika bir pasta olmuş.
    Üstelik çok pratik, ellerine sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten ne kadar pratikmiş :) yoksa pasta yapmak bayağı uğraştırır :)
    Ellerine sağlık..
    Bu arada peçeteliğine bayıldım! Nereden aldığını öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Didemcim cok pratik :)
      Peceteligi pasabahce'den aldim...

      Sil
  3. Ellerine sağlık canım harika gözüküyor ..

    YanıtlaSil
  4. elıne sağlık lezetlı duruyor

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık nefis bir pasta olmuş

    YanıtlaSil
  6. Haklı değiller mi ama? :))Çok güzel olmuş.en kısa zamanda yapmalıyım..Benim çikolata canavarlarına harika bir sürpriz olur..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehehehe :) Bencede yapmalisin canim cok guzel ve lezzetli bir surpriz olur :)

      Sil
  7. süper bir pasta olmuş, ellerinize sağlık...bu arada arkada masum masum duran peçetelik çok şirin...sevgi dolu günler diliyorum...

    YanıtlaSil
  8. ooy ooy ooooy hemde kalpli :))
    çok güzel olmuş...
    canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee sevgililer gunu... kalpsiz olmaz ki :) Tesekkur ederim canim :)

      Sil
  9. O zaman o pastayı o kadar lezzetli yapan içindeki süzme yoğurt :) İçine yoğurt, kefir, krema vs. giren kekler her zaman daha lezzetli oluyor, ya da ben öylesini daha çok seviyorum :) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil