12 Kas 2015

CHANEL Hydra Beauty Yüz Kremi

Evet, kozmetikle ilgili yeni bir yazi paylasma vakti geldi.
Hatirlarsiniz burdaki yazimda bir suru urunun bittigini paylastim. Bir suru yeni sey aldim. Bir kac hafta kullanip sizinle paylasmaya karar verdim - cunku biliyorsunuz hemen alir almaz hic bir sey belli olmuyor. Once biraz kullanip oyle karar vermek lazim...
Simdi konumuza gecelim... Aslinda baska bir krem alacaktim, ama bu kremin indirimde inanilmaz guzel bir fiyata geldigini gorunce bunu almaya karar verdim...


Benimki kuru cilde uygun bir krem, bir de bunun jel olani var. Ama ikisini de denedim, cok ilginc bir sekilde krem daha hafif geldi cildime. Bir de normalde cildim hic kuru degil ama burda evler inanilmaz sicak ve dogal olarak cildim cok kurumaya basladi :( 


Kivami cok yogun gorunuyor ama krem gercekten cok hafif. Kutunun  icinden bir kasik cikiyor - parmaklarinizla kremi almayin diye, boylece fazla mikrop bulasmadan kremi alabiliyorsunuz. Cok cok az bir krem tum yuzunuze yetiyor. Nemlendirmesi de baya iyi - aksam surdukten sonra sabah daha hafif krem kullaniyorum. 
Cok az bir miktar tum yuzunuze yettigi icin kremi yeterince uzun bir sure kullanacaksiniz. 2 aydir kullaniyorum ve kremin yarisi bile bitmedi :)

Imkaniniz varsa denemek icin magazadan tester isteyin. 
Kuru ciltli olan arkadaslarima tavsiye ederim...
Ben bu kremi cok begendim... Ama indirimsiz fiyata alirmiyim diye sorarsaniz - pek sanmiyorum cunku daha uygun fiyatli baska guzel kremler de var...

1 yorum: