19 Kas 2013

Kestaneli cupcake

Gecen gun post paylasirken farkettim - bu post 100. postum olacak :) Ne mutlu bana :) Bu yuzden 100. paylastigim tarif kesin cupcake olacak dedim ama degisik bir tarif olsun istedim. Simdi her yerde kestane satilirken - cupcakein icine kestane koysam guzel olmaz mi?:)



Gerekli malzeme (9 cupcake icin) :
  • 70 gr seker
  • 125 gr un
  • 75 gr tereyagi (oda sicakliginda)
  • 1 yumurta
  • 80 gr kucuk kucuk dogranmis pismis kestane
  • 130 ml findikli sut (norml sut kullanabilirsiniz)
  • 5 gr kabartma tozu
Hazirlanisi:

Butun malzemeleri karistirin ve kek kaliplarina koyun. 175 C kizarana kadar pisirin.

Uzeri icin 2 yumurtanin akini sekerle cirptim. Sonra 3-4 dk firinda sadece ustu kizarsin diye beklettim.


Normalde sadece kestane katacaktim ama evde normal sut bitti - bende findikli sut ekledim - hem rengi biraz koyu oldu, hem cok guzel bir findikli tat verdi. Meyveli ya da degisik sutler kekinizi cok degisik yapiyor. Kucuk kucuk kestane parcaciklari da bu keke cok yakisti. Mutlaka deneyin.


Afiyet olsun...

28 yorum:

  1. Juliacım nefis..Muhteşem bir lezzet olmuş.ellerine sağlık.Resimlerinin arkasını nasıl beyaz yapıyorsun,bende yapmak istiyorum..hellpp..muckkk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok cok tesekkur ederim. Begendigine cok sevindim :) Resimlerin arkasinda - beyaz duvar var - o kadar :)))

      Sil
  2. Kestaneyi çok seven biri olarak bu tarife bayıldım
    Nurşen ablanın sorduğu soruyu bende sormak isterim fotoblomu kullanıyorsun acaba?
    Ellerine sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim. Fotografimi beyaz masanin ustunde cekiyorum, arkada da beyaz duvar :) Baska ekstradan birsey kullanmiyorum...
      Sevgiler...

      Sil
  3. Kestaneli cupcake fikri harikaymış :)
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Hem cupcake, hem kestane, nefis neffiiss....

    YanıtlaSil
  5. Cup kek ler nesfi gozukuyor ellerinize saglik..kestaneli hic denememistim..mutlaka deneyecegim bunu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. kestane cok guzel bir tat katiyor. Mutlaka deneyin...

      Sil
  6. OFF NEFİS NEFİSSS.ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM.AFİYET BAL OLSUN.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  7. bayıldım kestane sever biri olarakk en kısa sürede yapmalıyım bende ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkur ederim... Umarim begenirsin...

      Sil
  8. daha nice yüz yayın yaparsın inşllh..zevkle okuyoruz:)

    YanıtlaSil
  9. BİRİ KESTANEMİ DEDİ
    OFF OFF
    ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe evet kestane dedim :) Gelin beraber yiyelim :)
      Tesekur ederim...

      Sil
  10. Canım ben de bayıldım hem anlatımına hem de cupkekine,hiç böyle cupcake denemdim biraz acemiyim bu konuda ya da kendime güzevenim yok :)ellerine sağlık nefisss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guven canim - cok basit yapiliyor. Mutlaka dene - cok pratik bir tarif - sadece tum malzemeleri karistiriyorsun o kadar :)

      Sil
  11. bu arada nice lezzetli postlara tatlım:))))))

    YanıtlaSil
  12. Kekler de sunum da harika. Çok beğendim Julia, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  13. Kestaneli her şey çok güzel :))
    Çok cici olmuşlar...ellerinize sağlık...nice 100 lere...

    YanıtlaSil
  14. Nefis bir cupcake olmuş,sunumuyla da tam bir görsel şölen.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil