17 Nis 2013

Buharda tavuk sarma

Ve bugun Tefal Nutricookla hazirlanan ilk tarifimi paylasiyorum sizinle. Illa bu makinadan olmasina gerek yok, buharli pisiricide de yapabilirsiniz, o da yoksa eger, onceden burda gosterdigim gibi tavuk sarmayi haslayarak hazirlabilirsiniz.


Cok hizli bir sekilde yapmak istedigim icin icine sadece havuc ve maydonoz koydum. Buzdolabinizda ne varsa ve tavugunuza ne yakisiyorsa koyabilirsiniz. Sonra tavugumuzu iple sardim. Aslinda silikonlu iplerim var ama tavugu once yagada kavuracagim icin silikonlu urunu kullanmaya korktum :) 


Cok az yagda sarmalari kavurun ve kavurduktan sonra tavuk sarmalarimizi cikarttim.Tencereye 750 ml su koydum. Tavugumu silikonlu iple sardim. Aslinda sarmazsaniz da olur - kavurduktan sonra zaten acilmiyor. Tavuk sarmalari buhar sepetine yerlestirdim ve et programi secip 8 dk ayarladim.


Tavuk sarmalar hazir... Altina koydugumuz su - tavuk suyuna dondu. Ondan da harika bir corba yaptim. Bir daha hazir tavuk suyu almaniza gerek kalmicak :)

Tavuk sarmalari yaptiktan sonra, tenceremi yikayip 10 dk buharda patates yaptim. Ve yanina besamel sos... Saglikli ve cok hizli bir sekilde aksam yemegi hazirladim...


Afiyet olsun...

27 yorum:

  1. canım bnmmm merhba elıne sağlık nefıs görünüyor:)

    YanıtlaSil
  2. bende almalıyım bundan:)ellerine sağlık cnm sunum leziz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim bencede almalisin :) Cok guzel bir tencere :)

      Sil
  3. ne güzel olmuş...
    hemde hafif...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim... Aynen, hem hafif, hemde onemli olan lezzetli :)

      Sil
  4. çok şık sunum olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Süper görüntüler eşliğinde . Süper anlatım. Emeklerinize sağlık. Afiyetle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begendiginize sevindim... Elimden geleni yapiyorum :) Tesekkurler...

      Sil
  6. elıne sağlık hem hafıf hemde lezzetlı

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canım,Hafif ve sağlıklı bir yemek olmuş.
    Bende içine ıspanak ve kaşar peyniri sararak fırında pişiriyorum.Ama havuç da içinde hoş durmuş,denemeliyim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ispanakli deneyim - esim ispanagi cok sever... Guzel fikir icin tesekkur ederim canim...

      Sil
  8. Ne demek çokk sevinirim:)
    Hem de dün akşam yaptığım tazecik kurabiyelerle,Kahveye bekliyorum,demeye geldim canım:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah bir gun gelirim canim... Sende Ankaraya gelirsen mutlaka beklerim...

      Sil
  9. Ne güzel yemek, ne harika sunum.. Bayıldım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  10. bloğumu ziyaret yorumunuz için çok teşekkür ederim :)
    buharda tavuk sarma, hafif bir yemek olmuş, emeklerinize sağlık... ayrıca ankara da olmanıza cook sevindim...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanistigimiza memnum oldum... Ankarada oldugunuza bende cok sevindim...Ankarada cok fazla yemek bloggeri yok. Gorusmek dilegiyle...

      Sil
  11. Şeker Tatlar Anneler Gününe Özel Kurabiye Seti Hediye Ediyor. Çekilişimize katılımlarınızı bekliyoruz.Ayrıntı:www.sekertatlar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel, lezzetli ve sağlıklı bir yemek olmuş, elinize sağlık. Tencere de hoşuma gitti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Daha guzeli sizin olsun...

      Sil
  13. Harika gözüküyor,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim..kusura bakma tatilde oldugum icin yeni cevap verebiliyorum :)

      Sil
  14. ovv, hov hov, bana dolabın üstünde yıllardır duran buhar tenceremi hatırlattın :) süper...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe :)))
      Sevindim o zaman..biz de senden yeni tarifler bekliyoruz o zaman ;)

      Sil