14 Tem 2016

Ilkbahar 2016 Bitenler

Haziran ayi bitti ama ben ancak bu yaziyi paylasabiliyorum. Tatil sezonu coktan acildi, herkes tatile gidiyor ve yanimiza sadece gerekli urunleri almaya calisiyoruz. Belki bu yazida bir urunle ilgili karar verirken size de alip ya da almamaya yardimci olabilirsem ne mutlu bana :)


Ilkbaharda cok seyahat ettigimiz icin cok fazla urun bitmedi. Bu iyi mi kotu mu bilemedim daha :)

Sac urunlerinden baslayalim...


GIOVANNI 2CHIC Avocado & Olive Oil Leave-In Conditioning & Styling Elixir
Durulanmayan sac urunu. Ben mutlaka boyle krem seklinde ya da sprey bulunduruyorum banyoda. Seviyorum boyle urunleri. Giovanni markasini ayrica seviyorum. Guzel bir urun ama argan yagli serisini daha cok begendim. 

MADRE LABS Thickening Shampoo (Sampuan)
Bu sampuani burdan aldim. Limonata gibi kokan, azcik bile elinize alsaniz inanilmaz kopuren bir sampuan. Saclari da cooook guzel temizliyor. Yalniz kuru saclara uygun olmayabilir cunku cok cok iyi temizliyor ve ayni zamanda kurutuyor saclarinizi. Tum sampuanlarim bitince tekrar alabilirim.

YVES ROCHER I Love My Planet Sampuani
Bu urunle ilgili daha once bir yazim var. Burdan bakabilirsiniz :)

YES TO TOMATOES Sac Kremi
Cok severek kullandigim bir sac kremi. Bekledigim gibi domates kokmadi - guzel hafif bir kokusu var. Cok kuru saclarda hic birseye yaramaz diye dusunuyorum. Cok saglam nemlendirme ozelligi yok ama kurutmuyor da saclari. Ayrica paraben de icermiyor. Kisacasi ben bu markayi sevdim. Diger urunlerini de deneyecegim :)


YVES ROCHER Olive Oil Dus jeli, JOHNSON'S Body Care Vita-Rich Dus Jeli
Bu urunleri sabun olarak kullandik biz esimle :) evde dolu dus jeli vardi ama sabun bitti. ve ben acikcasi sabun ve dus jelinin arasinda hic bir fark bulamadim :) Bu yuzden evinizde sabununuz yoksa dus jeli kullanin :) Ikisi de guzeldi ama zeytin yagli olan biraz sikici kokuyor :)


ANDALOU NATURALS Recovery cream
Bu krem setin icinde cikti. Bir kac tane urun denedim daha once ama tatile giderken kucuk bir set aliyim dedim. Hem kullanmasi daha rahat olsun hem de denemedigim urunleri denemis olurum diye aldim bu seti. Ama bu kremden hic birsey anlamadim. Normal siradan bir krem sanki...

ANDALOU NATURALS Oil-Free Moisturizer (Yuz Nemlendirici Kremi)
Iste bunu cok sevdim. Esim de kullaniyor bunu. Ve bu arada bu ikinci bitirdigimiz sise :) Hafif olmasina ragmen cildi cok guzel nemlendiriyor. Ayrica yagli ciltlere uygun cunku krem hic yag icermiyor ve yaglanma yapmiyor. Simdi tekrar sabah kremi olarak bunu kullaniyorum :)

KIEHL'S Ultra Facial Moisturizer
Bana gore bu Kiehl's markasinin bir tane daha basarisiz bir urunu :(
Detayli yazisi burda...

KIEHL'S Calendula Deep Cleansing Foaming Face Wash
Bu yuz yikama jelini 2 kere aldim. Guzel bir urun ama son zamanlarda kurdan dolayi fiyati Moskova'da cok yuksek buldum. Ayni zamanda da ust uste ayni urunu kullnmaktan cok sikildim. Tekrar alirmiyim - alirim sanirim ama su an baska urunleri denemeye karar verdim.


ACURE Eye Cream (Goz Kremi)
iherb.com'dan baska seyler icin siparis verirken bu kremi de denemek icin almaya karar verdim. Bilmedigim bir marka ama fiyati cok uygun geldigi icin aldim. Sevdim ama 30 ml oldugu icin biraz kullanmaktan sikildim. Ama ozelliklerine bakarsaniz - krem cok iyi nemlendiriyor. Kremi kullanirken yeni kirisikliklar olusmadi ve bu guzel birsey :) Simdi baska bir krem kullaniyorum ve simdilik cok memnunum, yakinda sizinle paylasacagim :)

CHANEL Hydra Beauty Gel Yeux
Gordugunuz gibi bu krem cok kucuk, cunku bu minicik bir tester. Chanel olduguna bakmayin - hayatimda denedigim en igrenc goz kremi :( Kremi surdukten sonra cildim yanmaya basladi ve hafif bir alkol kokusu aldim. Yok dedim olamaz, bu goz kremi sonucta. Inanamazsiniz, bir baktim  - ucuncu sirada iceriginde alkol yaziyordu. 
Baska bir soze gerek yok. Alkollu urunu ben gozume surmem arkadas :( 


ORGANIC SHOP Ayak Kremi
Bir rus markasinin ayak kremi. Burdayken degisik urunleri denemeyi seviyorum. 
Guzel bir krem. Ayak kremlerine, el kremleri kadar onem veriyorum bu yuzden boyle kremler bizim evde cok cabuk bitiyor :) Guzel bir kremdi. Genelde ayak kremlerinin kokusu ayni oluyor - bu cay agaci yagi kokuyordu. Aslinda sevmedigim bir koku ama ayaklarimi guzel nemlendirdigi icin bu kremi bir daha alabilirim :)

NATURA KAMCHTKA, YVES ROCHER, ORLY El Kremleri
Orly ile ilgili daha once de yazdim - cok guzel ve yogun bir krem. Cok iyi nemlendiriyor. Gecen sene indirimden 5 tane falan almistim, hala onlari kullaniyorum :) Natura Kamchatka kremini de sevdim. Kokusu taze yikanmis camasir gibi, nemlendirme ozelligi de cok guzel. Ama Yves Rocher ile ilgili oyle guzel soyleyecek birsey yok :( Bir tek kokusu harika evet - yilbasi keki gibi kokuyor.  
Cok sivi, surdukten sonra da surmesem de olurdu dersiniz :( 
Bir daha almam. 
Muhtesem kokusu icin de, ayni kokulu sivi sabun ya da dus jelleri var, onlardan alirim :)


2080 DIS MACUNLARI
Kore, Cin urunleri satilan bir magazada buldum bu dis macunlarini. Cok severek kullandik esimle. Biri cay ozu iceriyor, digeri tuz. Bu tuzlu olani cok sevdim :) Tadi da tuzlu :) Dis macunlarindan cok birsey istemiyorum aslinda - guzel temizlesin yeter benim icin. Bunu yapiyor ikiside. Bu yuzden tuzlu olani almaya devam edecegim :)

SPLAT Dis Ipi
Evimizde surekli bulunan bir urun. Cok kalin diger iplere gore ama ben bu ozelligi seviyorum. Bu limonlu ve earl grey cay kokulu. Simdi de cilekli ve biberli olani aldim :) Dokusu degirleri gibi cok naylonumsu degil ve daha cok surtundugu icin daha iyi temizliyor bence. Ama dis aralariniz cok kucukse kalinligi problem yaratabilir.


SOLGAR Bilberry Extract (Yaban Mersini)
Gozler icin cok faydali oldugu biliyorsunuzdur. Eczanede cok guzel bir kampanya yakaladim ve aldim :) Birden birsey duzelmedi ve daha iyi gormeye baslamadim ama faydasi olduguna inaniyorum. Yillardir gozlerim ayni ve daha kotu cok sukur olmuyor en azindan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder