24 Şub 2016

TEEKANE Çay Seti

Eskiden blogumda degisik caylari paylasiyordum sizinle. Ben siyah cay yerine degisik cay icmeyi tercih ediyorum. Bizim eve gelen arkadaslarim bilirler  - hangi cay icersiniz diye sordugumda bir kac dakika cay koleksyonuma bakip bir turlu karar veremiyorlar :)
Yilbasi hediyelerinden birtanesi de bu guzel cay kutusu... 
Teekane Alman cay markasi, internette baktigima gore baya da unlu anladigim kadariyla :) Almanya'da yasayan arkadaslar varsa yorumlarinizi bekliyorum :)


Icinde 6 farkli cesit cay var - Legend 1882 Black Tea, Fresh Lemon Black Tea, Earl Grey Jasmine Balck Tea, Kaminabend Herbal Tea, Apfel 
Strudel Fruit Tea ve Ginger & Orange Green Tea.

Legend 1882 sade siyah bir cay ama siyah cay sevenler begenecek buu. 
Fresh Lemon inanilmaz kotuydu - 1 bardak siyah caya sanki 1 limon siktilar o kadar eksi :( Hic begenmedim ve direk kutudan cikarttim :) 
Onun yerine annem bana ayni marka frambuaz ve vanilya tadinda bitki cayi koydu :) Kirmizi renkli ve inanilmaz lezzetli bir cay.
Earl Grey & Jasmine - bence cok guzel bir tat birlesimi olmus. 
Kaminabend - rooibos meyve ve marzipan kokulu bir cay. Kis icin bence mukemmel bir cay...
Apfel Strudel - elmali tarcinli kek tadinda bir cay. Bu tarz kokular kis mevsime uygun daha once soyledigim gibi :) Bu yuzden hemen bunlari bitiriyim ve ilkbahar gelsin :)


Ve son olarak zencefilli portakalli yesil cay... Spordan once yesil cay ya da kahve icmeyi severim, bugun bunu icmeye karar verdim. Zencefil ve portakal - ikisi bence cok yakisiyorlar biririne. 

Sonuc olarak ben bu cay setini cok sevdim :) Cay sevenlere cok guzel bir hediye olabilir. Ya da bir yere gittiginizde pastaya guzel bir alternatif olabilir :)
Guzel ve tatli haberler dolu bir gun diliyorum herkese... Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder