7 Ağu 2015

Clinique Alısverişi - Chubby Stick Baby Tint 01 Poppin' Poppy ve High Impact Mascara

Herkese merhaba. Bu alisverisi bir kac ay once yaptim ama ancak bugun paylasabiliyorum :)
Aslinda sadece rimel alacaktim ama... clinique urunlerinde kampanya oldugunu gorunce arkadasimla kendimizi kaybettik :) Neden derseniz -  2 urun alana verdikleri hediyeyi gorunce kendimizi tutamadik :)))


Rimel almaya gittigim icin ilk ondan bahsedeyim :)
Cok dogal gorunuyor kirpiklerinizde. Ekstra olarak hassas gozlerde rahatca kullanabilirsiniz, cunku bu rimel hassas gozler icin yapilmis (en azindan magazadaki calisan bayan oyle dedi bana) :)))
Sadece minicik bir sikinti var - rimel diger rimellere gore daha cabuk kuruyor...


Hediye icin 2 tane urun almamiz gerekiyordu, bende bu kalem seklindeki "baby tint"i sectim. Rengi "01 poppon' poppy". 


Bu urunu cok merak ediyordum. Bir kac tane renk denedim magazada ve bunu almaya karar verdim. 
Cok pratik bir sekilde dudaginiza surebiliyorsunuz. 


Ilk surdugunuzde nerdeyse renk vermiyor. Bir kac dadika sonra sicakliga gore rengini degistiriyor. Daha acik ya da daha koyu olabiliyor. Elimde bu sekilde cikti. Ve bunu alirken buyuk bir hata ettim. Dudagimin rengi zaten yogun ve bu urunu uyguladigimda iyice kirmizi oluyor :( Ben de boyle bir renk istemiyordum. Ama dudaginiza verdigi nem icin bile kullanilabilir.
Bu yuzden bunu anneme verdim, onda bambaska bir ton rengi cikiyor ve ona cok yakisti.

Ve... son olarak hediyeler... Sirf bunlar icin 2 urun alinmaz mi?:)


Bu makyaj cantasinin icinde kucuk boy yuz yikama jeli cikti (tatile gidince alacagim), ruj (orijinal boy) - rengi bana uyumuyor ama annem boyle renk kullanmayi cok sever, kucuk bir fondoten (daha denemedim), yuz kremi (spf 20, bunu bitirdim bile :) bitenler yazim geliyor yakinda, orda daha detayla anlatacagim), kucuk bir rimel - zaten orijinal boy aldim, bunu da tatile giderken yanimda goturecegim ve erkek icin (ama bayanlar da kullanabilirmis) spf 21 iceren yuz nemlendirici kremi. 
Nerdeyse herkese bir hediye cikti  bu alisveristen :)

Sizin Clinique markasindan sevdiginiz urunleri hangisi, benimle paylasirmisiniz?:)
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder