9 Nis 2015

Mutfağımdaki Yeni Arkadaşım - Bosch Kıyma Makinası

Aslinda bugun sizinle kofte tarifi paylasacaktim ama blogumun ismini degistirirken yeni bir bolum yapacagimi soylemistim - elektronik esya ile ilgili yazilarim da olacak diye. Bugun yeni arkadasimdan bahsetmek istiyorum. Bir taraftan dusunursek - gereksiz birsey diyebilirsiniz ama biz yurtdisina tasindigimiz icin buyuk bir problemle karsilastik. Hazir kiymayi cok yagli buldugumuz icin Turkiyede kiymayi her zaman yagsiz etten yaptiriyorduk. Burada da kiyma yaptirabilirsiniz ama ayni makinada sizden once biri domuz eti cektirmis olabilir. Esim kofteyi de cok seviyor...Bu yuzden bu alet bize cok lazim oldu, biraz arastirma yapip bu modeli sectim. Bosch MFW 68660. Turkiye'de baska model olarak geciyor ama ozellikleri hemen hemen ayni. Zaten cok fazla modeli yok, hemen fotograftan anlayabilirsiniz. Iste ta kendisi :)


Cok ozelligi yok - makina kiyma yapiyor :) 
Ve kendisi cok guclu oldugu icin bu isi gercekten cok hizli yapiyor. 1 dakikada 4,3 kg kiyma yapabiliyormussunuz. Ben bu kadar kiymayi birden hic bir zaman yapmadim ama gercekten cok hizli ve guclu (2000 Watt). 1 kg kiymayi bir kac saniyede yapabiliyor.


Bu da makinanin parcalari, Gordugunuz gibi cok parca olmadigi icin kurmasi pratik oluyor. 


Bu da kiymayi yaparken bir kare :) 


Aslinda cok fazla birsey yazamadim makinayla ilgili. Ama kiyma makindasindan ne isteyebiliriz ki?;) Guclu olsun - sert eti kiyma yapsin ve hizli olsun - koftemiz cabuk hazir olsun :)))
Bu ikisi de bu makinada var :) 
Evet, biraz fazla yer kapliyor, Turkiye'de belki almazdim onu ama durumlar boyle olunca gercekten kurtarici bir alet oldu benim icin. 
Bir kac gun sonra sizinle degisik bir kofte tarifini paylasacagim, Takipte kalin...
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder