2 May 2013

Mutfağıma yeni resim :)

Yaza cok az kaldi... Her yer yemyesil oldu, dolu cicek acildi... Yaz meyveleri de satisa cikti... Mevsime uymak icin bende mutfagima yeni kanavice yaptim...


Kucucuk ciceklerle biraz zorladim ama degdi diye dusunuyorum cunku cicekler gercek gibi gorunuyorlar...


Balkonda son gun resimi bitirirken gercek kusum geldi. Gecen yaz esimle balkonda kahvalti yaparken hep gelirdi o bize :) Simde de kuslu resmi gorunce de geldi :) Heralde arkadas zannetmis :)

Cicek kokulu bir gun diliyorum size...

17 yorum:

  1. cok güzel bende istiyorum ama bulardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim... Yapmak istersen resim verebilirim :)

      Sil
  2. Harika olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Cok guzel olmus... emeklerine saglik....

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş...sabır işi gibi sanki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :) Gercekten bu minicik cicekleri yapmak icin cok sabirli olmak lazim :)

      Sil
  6. Harika olmuş panonuz, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş çokkkk, ellerinize sağlık, ben de çok seviyorum etamini :))

    YanıtlaSil
  8. Çicekler gercekten cok guzel gercek cicek gibi gorunuyir elinize saglik cok zarif cok harika gorunuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok merci canim... Cicekler minicik gercekten gercek gibi oldu...

      Sil