15 Haz 2012

ÇILEKLI CUPCAKE

Herkese Hayirli Cumalar! Ve... ilk cupcake tarifim :)



Gerekli malzemele:
  • 75 gr tereyagi
  • 170 gr seker
  • 1 yumurta
  • 150 gr un
  • 1 paket (10 gr) kabartma tozu
  • 85 ml sut
  • 120 gr kucuk dogranmis cilek
Hazirlanisi: 
  1. Firini 175 dereceye isitin.
  2. Tereyagini  seker ile bir kapta cirpin. Uzerine yumurtayi ve sutu ekleyin.
  3. Ayri bir kapta unu kabartma tozu ile karistirin, sonra diger malzemelere ekleyin. Kucuk dogranmis cilegi ekleyin. Karistirin.
  4. Hamuru kaliplara 2/3'lerine kadar doldurun.
  5. Yaklasik 20-25 dk pisirin. 


Afiyet olsun...

8 yorum:

  1. Ellerine sağlık.Üzerindeki çileklerle çok hoş görünüyor.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Julia :) Cupcakeler harika gözüküyor, eminim tatları da çok lezzetlidir fotoğraflar canımın çekmesi için yeterli oldu bile :) zaten Murat'tan bu konuda çok yetenekli olduğunu duydum, ellerine sağlık ;) belki bir kaç tarifini bana da öğretirsin yani ben çok mutlu olurum :) görüşürüz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gulcinaycim seni burda gormek ne guzel :) Cok tesekkur ederim :) Bir gun cupcakeleri yapip size kahve icmeye gelecem :)))

      Sil
    2. O zaman en yakın zamanda bekliyoruz, ben çilekli isterim ama :))

      Sil
  3. Çilekli tatlara bayılırım çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. aramıza hoşgeldin:))
    tarifler harika kanaviçeye de bayıldım
    ellerine sağlık
    sevgilerimle....

    YanıtlaSil