22 Nis 2016

KIEHL'S Ultra Facial Moisturizer Kremi

Bu ilkbahar kendime soz verdim - evde ne kozmetik urunu varsa hepsini bitirip sonra yeni birsey aliyim dedim. Bu Ultra Facial Moisturizer kremi o urunlerden biri :) Nerdeyse bitmek uzere...125 ml, kreme gore buyuk bir miktar - bu yuzden yeterince kullanip sizinle sonuclarimi net bir sekilde paylasabilirim... Kiehl's markanin bir kac urunu deneyip memnun kaldim. Alisveris yaparken yaninda hep yuz krem testerlari istiyordum ve ne yazik ki hic bir krem hosuma gitmedi. Yagli cilt icin kremin icinde alkol buldum - kendisi zaten ispirto gibi kokuyor ve cildimi kuruttu, en cok satilan ünlü Ultra Facial Cream bana cok yagli geldi, diger kremler biraz daha yasli bir cilt icin - onlari denemedim ve en son magazaya girdigimde Ultra facial Cream kremin losyon gibi bu versyonu tavsiye etti calisan kiz. 125 ml icin fiyati cok uygun buldum ve bunu almaya karar verdim.


Ayni isimli kreme gore daha hafif ve sivi kivami var. Yine de su gibi degil.


Urunu surdugunuzde yine yagli gibi gelebilir ama en azindan bende oyle -  sabah uyandigimda cildim yagli olmuyor. Cok guzel nemlendiriyor - ona gercekten birsey diyemem ama urunlerin icerigine o kadar bakan ben nasil "Methylparaben"i gormedim :((( Yaaa nasil paraben koyarsiniz bu kreme. Bu madde bana sivilce yapiyor - deneye deneye bunu kesin ogrendim :( Paraben iceren kremleri kullanmiyorsaniz, sizi uyariyorum - bu krem size gore degil :( Ayni zamanda esim de kullandi ama pek severek degil...  Daha once dedigim gibi 125 ml az bir mikar degil. Bir de cok az kullanmaniz yeterli oluyor. Kullan kullan nereye kadar. 
Bana hic uygun gelmedi bu krem ne yazik ki ve sunu ogrendim ki - Kiehl's yuz kremleri bana gore degil :( Bu yuzden bu kremi artik el ve vucut kremi olarak kullanmaya devam ediyorum. 
Yakinda da bitiyor - sonunda :)


Kremin yaninda denemek icin bircok ünlü vucut kremi vesac urunleri verdiler bana. Sampuan ve sac kremini begendim. Ama fiyat sampuana gore bana cok yuksek geldi :( Vucut kremlerini henuz denemedim ama bir kac hafta sonra seyahate gidip orda deneme firsatim olacak. 
Denedikten sonra yorumlarimi paylasacagim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder