25 Nis 2016

Bloğumdaki Değişiklikler Ve Yeni Resim - Belle & Boo Kanaviçem :)

Ve... Sonunda blogumdaki resmi degistirdim :)
Eskisinden sıkıldım. Uzerinde de cupcake kanavicem vardi - o da artik bloguma pek uygun degildi cunku artik sadece yemek paylasmiyorum. Kozmetik var, spor ve saglikli beslenme var, el isi ve tabi ki yemek de var :)
Bu resim tam beni yansitiyor iste :)


Sevdigim renkler - beyaz, siyah ve gri mesela ve hepsi bu fotografta var...
Yumurtayi cok severim. Ayrica evde yumurta ve un varsa - bence ac kalmak mumkun degil :)

Pasta tabagim - tavsanlari cok seviyorum ve bu tabagi arkadasim seramikten bana ozel yapti :) bana ayit oldugunu anlayabilirsiniz - uzerinde kendi ellerimle Julia yazdim ve tabi ki beyaz renkli :) Baska ne renk olabilirdi ki? :)
Gercekten harika bir hediye. Cemile, canim cok cok tesekkur ederim tekrar :)


Uzerine de gordugunuz gibi bu sefer pasta koymadim - tabi saglikli bir kek yapabilirdim ama cok sevdigim kozmetik urunlerimi koymak istedim. Blogumda kozmetikle ilgili de yazilarim bulunuyor gordugunuz gibi :)
Kek pisirmedim bu fotograf icin cunku... gordugunuz gibi atlama ipi var fotografta... spor yaklasik 1,5 yil once ciddi anlamda hayatimda girdi ve arada bir bununla ilgili sizinle konusacagim.

Ve tabi ki gordugunuz yeni kanavicem...


Kucuk kizi cocuklugumdaki halime banzettim. 6 yasimdayken saclarimi boyle kisa kestiler, cok da seviyordum o halimi.
Kanaviceyi yapanlar bilirler - bu kiz resmi farkli renklerde olmaliydi ama ben kendime gore, evime gore renkleri degistirdim :) Mesela mor bir pijamam var ve bu kiz mor bir pijama giysin istedim. Elinde de kahve, bir bilgisayar eksik cunku pijamami cikartmadan sabah kahvemi alip bloguma yeni bir yazi yazmayi cok seviyorum :)

Iste bu resim gordugunuz gibi beni anlatiyor. Bunu birkac ay aklimda kuruyordum ve sonunda bu fotografi cekip gerceklestirdim. Insallah blogumdaki yeni resim bloguma yeni birseyler katacak :)
Sevgiler... Julia

2 yorum: