13 Nis 2016

DIOR One Essential Serumu

Bu guzel kutuyu ben Yilbasi hediyesi olarak kendime aldim :) Yilbasindan once hediye hazirliklari yaparken magazada bu "limited edition" seti buldum. Tek urun bu kutudan daha pahali geliyordu. Fiyat olarak tam ne kadardi hatirlamiyorum ama sunu hatirliyorum -  Kiehls urunu mi alsam yoksa bu seti mi alsam  diye dusunmustum...ve tabi ki bu seti almaya karar verdim :) 


Dior calisani bana bu serumun 25 yas ve uzeri ve her cilde uygun oldugunu soyledi. Bu serumun amaci cildinizdeki toksinleri cikartmak (detox yapiyormus cildimize) ve cildinizin daha cabuk yenilenmesini saglamakmis. Serum biliyorsunuzdur tek basina kullanilan bir urun degil. Bu urunun ikinci ozelligi serumdan sonra surdugunuz kremin 2 kat daha iyi calismasi. 


Guzel bir kokuya sahip ama baya sivi bir serum. Fotograftaki gordugunuz miktar tum yuzume yetiyor. Tonikten sonra hemen bu serumu uyguluyorum.


Ve yaklasik 1 dakika sonra cildiniz yumusak ve sanki birsey surmemissiniz gibi duruyor :)
Uzerine de kullandigim urunu uyguyorum.


Setin icinde bir de bu guzellikler cikti. Sirf bu urunler icin bile alinabilir bu set :) "Dream Skin" serumu ve "Capture Totale" (15 ml az bir miktar degil) kremi ve... bu muhtesem makyaj cantasi :)
"Capture Totale" kremi annem daha once kullanip cok memnun kalmisti. 

Sonuc olarak sunu soylemek istiyorum... Serumu begendim. Yuzumde sivilce ya da alerji yapmadi. Cildimdeki toksinleri cikartip cikartmadigini bilemeyiz tabiki :) Cildimi yumusacik yapiyor kullandiktan sonra ama ayni seyi diger baska urunler de yapiyor. Belki de cildim yeterince yasli olmadigi icin muhtesem etkisini goremedim ama kesinlikle kotu bir urun degil. Indirimsiz fiyati biraz korkunc ozellikle Turkiye'de. Ama ben cok uygun kampanyadan aldigim ve denedigim icin mutluyum. Bir daha alirmiyim bilmiyorum, belki birkac yil sonra olabilir.
Gerci bu zamana kadar daha neler cikar kim bilir :)

2 yorum:

  1. dior ürünlerini hep sevmişimdir setlerini daha da çok severim güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Setler gercekten harika :) Tesekkur ederim... Sevgiler...

    YanıtlaSil